Ryhmäliikunta

CROSSTRAINING-JÄSENYYTEEN / LIIKUNTAKORTTEIHIN sisältyvät tunnit: Crosstraining & Motivaatiotunti

RYHMÄLIIKUNTA-JÄSENYYTEEN / LIIKUNTAKORTTEIHIN sisältyvät tunnit: Crosstraining, Motivaatiotunti, Cross circuit, Jooga, Pilates, Spinning, PHA, Lavis, Core, Barre & Yinjooga

ILMOITTAUTUMINEN TUNNEILLE

Ilmoittautuminen tunneille tapahtuu omilla tunnuksilla osoitteessa:

Mikäli et ole saanut käyttäjätunnusta ja salasanaa, ota yhteyttä meihin sähköpostitse: salo@ladysclub.fi

TUNTIKUVAUKSET

Kehon ja mielen harmoniaa - rauhalliset, kaikille sopivat tunnit

JOOGA

Tunti pohjautuu iyengar-menetelmään. Tunnilla käytetään paljon apuvälineitä, jotta pystyt tekemään vaativampiakin asentoja turvallisesti. Huom! Tunti edellyttää joogan alkeiskurssin käymistä.

PILATES

Lempeä pilates-tunti, jossa pääpaino on kehonhuollolla. Vahvistamme kehon syviä lihaksia ja keskivartalokorsettia, (apuvälineenä mm. pieni pallo) sekä avaamme ja venytämme kehon kireitä lihaksia. Suosittelemme tuntia kaikille! Ei edellytä aiempaa kokemusta pilateksesta.

YINJOOGA

Erityisesti faskioita huoltava ja avaava lempeän meditatiivinen joogatunti, joka sopii myös vasta-alkajille. Yinjoogassa on vaikutteita mm. kiinalaisesta lääketieteestä, mutta pohjalla viimeisin länsimainen tieto kehon anatomiasta. Fyysisen kehon ohella harjoitukset vaikuttavat myös fysiologiseen ja henkiseen kehoon.

Helpot, mutta tehokkaat tunnit

CROSS CIRCUIT

Erilaisilla välineillä & oman kehon painolla toteutettu kiertoharjoittelutunti, joka kehittää voimaa eli muokkaa ja kiinteyttää koko kehoa.

BARRE

Kuuma treeniuutuus suoraan Lontoosta! Todella tehokas koko vartalon treeni. Harjoitukset pohjautuvat pilatekseen, joogaan ja baletin tankoharjoituksiin. Kehoa tehokkaasti kiinteyttävä ja muokkaava treeniuutuus

LAVIS
Lavatanssijumppa, jossa et tarvitse paria! Musiikki on suomalaista humppaa, jenkkaa, tangoa, salsaa jne. Tunti on tanssillinen jumppatreeni - hikistä ja tosi hauskaa! SOPII KAIKILLE!

PHA

Tunti koostuu liikepattereista, joissa sykkeenkohotus ja lihaskuntoliikkeet vaihtelevat. Tunnilla käytetään erilaisia apuvälineitä kuten levypainoja ja steppilautaa. Tunti ei sisällä askelkuvioita. Voit itse säädellä tunnin rasittavuutta. Suosittelemme!

SPINNING (SISÄPYÖRÄILY)

Spinning-tunnit soveltuvat kaiken kuntoisille ja -ikäisille. Tunnin kesto vaikuttaa rasittavuuteen. Aikataulussa on 30, 45 ja 55 min tunteja.

CORE

Keskivartalon lihaksiin keskittyvä treeni. Vahvistamme niin syviä kuin pinnallisiakin lihaksia sekä kehonhallintaa. Vahva korsetti on kaiken perusta ja tuki. Sopii siis kaikille!

Toiminnallisen treenin ystäville

CROSSTRAINING

Crosstraining on erittäin tehokas ja innostava kiertoharjoittelutunti, jossa tehdään erilaisia liikkeitä intervalliharjoittelun tyyliin, erilaisia välineitä ja omaa kehonpainoa hyödyntäen. Kullakin pisteellä treenataan intensiivisesti ja pisteiden välillä on lyhyt lepo ennen siirtymistä seuraavaan harjoitteeseen. Takuuvarma hiki! Jokainen tunti on aina erilainen!!

MOTIVAATIOTUNTI
Koko kropan tehokas tunti, joka koostuu enimmäkseen n. 30-60 sekuntia kestävistä liikeyhdistelmäharjoituksista. Tunnilla käytetään oman kehonpainon lisäksi kattavan crosstraining-liikuntasalin välineistöä, mm. RubberGym-kuminauhoja, kahvakuulia, bodypump-tankoja.

Jokainen tunti on aina erilainen! Voit itse säädellä tunnin intensiteettiä.


* MUUT KORTIT

Kertamaksu Crosstraining / 12€, Ryhmäliikunta / 15€

Kuukausikortti Crosstraining / 74€, Ryhmäliikunta / 84€

10 x kortti Crosstraining / 105€, Ryhmäliikunta /125€

(10 x kortti voimassa 3kk)

HUOM! JÄSENILLE 10 X KORTTI RYHMÄLIIKUNTAAN -50%!! = 62,50€ (norm. 125€)