Ryhmäliikunta

HUOM!

Kesän ryhmäliikuntatunneista

Motivaatiotunnit ovat kesätauolla. Seuraava tunti 22.7.2019

Oton maanantaisin ohjaamat crosstraining-tunnit ohjaa Satu ajalla 24.6-22.7.2019. Oton seuraava tunti 29.7.2019.

Lavis-tunnit ovat tauolla koko heinäkuun. Elokuussa taas jatkuu! Barre, jooga ja pilates poistuvat toistaiseksi tuntivalikoimasta.


Tiistain spinning-tunti & keskiviikon PHA-tunti sekä crosstraining-tunnit normaalisti myös heinäkuun ajan. Torstain spinning-tunti toistaiseksi tauolla.

ILMOITTAUTUMINEN TUNNEILLE

Ilmoittautuminen tunneille tapahtuu omilla tunnuksilla osoitteessa:

Mikäli et ole saanut käyttäjätunnusta ja salasanaa, ota yhteyttä meihin sähköpostitse: salo@ladysclub.fi

TUNTIKUVAUKSET

Kehon ja mielen harmoniaa - rauhalliset, kaikille sopivat tunnit

JOOGA

Tunti pohjautuu iyengar-menetelmään. Tunnilla käytetään paljon apuvälineitä, jotta pystyt tekemään vaativampiakin asentoja turvallisesti. Huom! Tunti edellyttää joogan alkeiskurssin käymistä.

PILATES

Lempeä pilates-tunti, jossa pääpaino on kehonhuollolla. Vahvistamme kehon syviä lihaksia ja keskivartalokorsettia, (apuvälineenä mm. pieni pallo) sekä avaamme ja venytämme kehon kireitä lihaksia. Suosittelemme tuntia kaikille! Ei edellytä aiempaa kokemusta pilateksesta.

YINJOOGA

Erityisesti faskioita huoltava ja avaava lempeän meditatiivinen joogatunti, joka sopii myös vasta-alkajille. Yinjoogassa on vaikutteita mm. kiinalaisesta lääketieteestä, mutta pohjalla viimeisin länsimainen tieto kehon anatomiasta. Fyysisen kehon ohella harjoitukset vaikuttavat myös fysiologiseen ja henkiseen kehoon.

Helpot, mutta tehokkaat tunnit

BARRE

Kuuma treeniuutuus suoraan Lontoosta! Todella tehokas koko vartalon treeni. Harjoitukset pohjautuvat pilatekseen, joogaan ja baletin tankoharjoituksiin. Kehoa tehokkaasti kiinteyttävä ja muokkaava treeniuutuus

LAVIS
Lavatanssijumppa, jossa et tarvitse paria! Musiikki on suomalaista humppaa, jenkkaa, tangoa, salsaa jne. Tunti on tanssillinen jumppatreeni - hikistä ja tosi hauskaa! SOPII KAIKILLE!

SPINNING (SISÄPYÖRÄILY)
Spinning-tunnit soveltuvat kaiken kuntoisille ja -ikäisille. Tunnin kesto vaikuttaa rasittavuuteen. Aikataulussa on 30, 45 ja 55 min tunteja.

PHA

PHA-tunnilla treenataan aikaa vastaan erilaisilla kiertoharjoitteluliikkeillä. Tunti koostuu eri pituisista liikepattereista. Tehokas koko kropan tunti, joka sopii kaikenkuntoisille ja -ikäisille naisille!

Toiminnallisen treenin ystäville

CROSSTRAINING

Crosstraining on erittäin tehokas ja innostava kiertoharjoittelutunti, jossa tehdään erilaisia liikkeitä intervalliharjoittelun tyyliin, erilaisia välineitä ja omaa kehonpainoa hyödyntäen. Kullakin pisteellä treenataan intensiivisesti ja pisteiden välillä on lyhyt lepo ennen siirtymistä seuraavaan harjoitteeseen. Takuuvarma hiki! Jokainen tunti on aina erilainen!!

MOTIVAATIOTUNTI
Koko kropan tehokas tunti, joka koostuu enimmäkseen n. 30-60 sekuntia kestävistä liikeyhdistelmäharjoituksista. Tunnilla käytetään oman kehonpainon lisäksi kattavan crosstraining-liikuntasalin välineistöä, mm. RubberGym-kuminauhoja, kahvakuulia, bodypump-tankoja.

Jokainen tunti on aina erilainen! Voit itse säädellä tunnin intensiteettiä.

* MUUT KORTIT

Kertamaksu Ryhmäliikunta + Kuntosali 12€

Kuukausikortti Ryhmäliikunta + Kuntosali 79€

10 x kortti Ryhmäliikunta + Kuntosali 95€

(10 x kortti voimassa 3kk)

HUOM! JÄSENILLE 10 X KORTTI RYHMÄLIIKUNTAAN -50%!! = 47,50€ (norm. 95€)